Regulamin

Bardzo prosimy o stosowanie się do zasad panujących w “Apartamentach Biały Miś Art&Design” tak
abyśmy uniknęli nieprzyjemnych sytuacji i abyśmy mogli skoncentrować się na zapewnieniu Państwu

miłego pobytu.
Należność za pobyt

Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu. W przypadku wcześniejszego
wyjazdu z przyczyn niezależnych od nas, należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
Przed zakwaterowaniem dokonujemy blokady na karcie kredytowej celem zabezpieczenia ewentualnych

zniszczeń.
Doba hotelowa

Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu.

Jeżeli chcecie państwo przedłużyć dobę prosimy o informację.

Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania po potwierdzeniu takiej
możliwości przez obsługę obiektu oraz po uiszczeniu opłaty w wysokości połowy ceny za dobę pobytu. W
przypadku korzystania z apartamentu większej ilości osób niż maksymalna dopuszczalna ilość osób mogących
przebywać w danym apartamencie, pobierana będzie opłata w wysokości 150 pln / dobę / osobę.

Cisza Nocna

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.

Dostęp do Apartamentu

Każdy z Państwa otrzymuje kartę dostępową do apartamentu oraz do drzwi wejściowych do obiektu.
Ze względu na wspólne bezpieczeństwo prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych.

Parking

Parking znajduje się bezpośrednio przy obiekcie i jest bezpłatny. Do jednego apartamentu przypisane jest jedno

miejsce parkingowe.
Pokoje, czystość i sfera prywatna

Prosimy o dbanie o czystość w Apartamentach oraz w obiekcie. Jeśli życzą sobie Państwo, aby apartament w
trakcie nieobecności został posprzątany, prosimy o poinformowanie obsługi. Dodatkowe sprzątanie pokoju
przy pobycie poniżej 7 dni to koszt 110 zł. Przy pobytach powyżej 7 dni jedno sprzątanie apartamentu jest

bezpłatne, prosimy wtedy o ustalenie dogodnego terminu z obsługą.
Dodatkowa wymiana ręczników to koszt 40 zł.

Zwierzęta

W naszym obiekcie pobyt ze zwierzętami nie jest akceptowany. W przypadku przyjechania do obiektu ze
zwierzęciem mamy prawo odmówić noclegu oraz pobrać całą należną opłatę zgodnie z warunkami rezerwacji.

Odpowiedzialność właścicieli, obsługi oraz obiektu

Za wszystkie rzeczy, mienie trwałe i ruchome pozostawione w apartamentach i na terenie obiektu w trakcie
pobytu gości oraz po jego zakończeniu właściciele oraz obiekt nie ponosi odpowiedzialności.

Odpowiedzialność Gości za Apartamenty oraz ich wyposażenie

W momencie, przekazania przez nas karty i kodu do apartamentu stają się Państwo jego gospodarzami oraz

odpowiadają Państwo za niego.

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zagubienia lub zniszczenia
wyposażenia i urządzeń w apartamencie i na terenie obiektu powstałe z jego winy lub z winy osób które są pod
jego opieką lub odwiedzających go Gości. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za
wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, mamy prawo wystąpić do

Gościa o odszkodowanie finansowe.

Zasady bezpieczeństwa w Apartamentach oraz na terenie obiektu.

Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w apartamentach stosowania ognia w tym
świeczek, używania żelazek, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia
apartamentów. Zabrania się z korzystania ze wszystkich dostępnych rodzajów grilla na tarasach, balkonach i w

środku apartamentów.

Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okna, wyjąć kartę do
pokoju z wewnętrznego czytnika kart, zakręcić krany, wyłączyć czajnik elektryczny oraz płytę indukcyjną oraz
zamknąć drzwi. Z uwagi na wspólne bezpieczeństwo prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych.

Palenie papierosów

Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości obowiązuje w obiekcie całkowity zakaz palenia. Za
złamanie tego zakazu do kosztów pobytu doliczymy jednorazową opłatę w wysokości 500 zł na pokrycie

kosztów gruntownego czyszczenia i odświeżenia.
Przed domem umieszczone są popielniczki.

Dyskrecja

Osobom obcym nie udzielamy żadnych informacji na temat nazwisk i pobytu gości naszego pensjonatu.
Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące wyposażenia lub komfortu apartamentów prosimy zgłaszać w dniu przyjazdu. Reklamacje

zgłoszone w późniejszym terminie np. w dniu wyjazdu nie będą uwzględniane.

Pozostawione rzeczy

Rzeczy pozostawione nie są przechowywane a po miesiącu są utylizowane.

Uwagi

Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w recepcji.

Dziękujemy i życzymy Państwu miłego pobytu.